10 powodów na TAK dla Aktywności Fizycznej

Posted by | Październik 10, 2014 | MOTYWAACJA | No Comments

Kolaż 3

Wyselekcjonowałam najlepsze, najgłębsze i najkorzystniejsze źródła motywacji dla zdrowego stylu życia!! Sprawdź je i korzystaj

10. ZATRZYMASZ MŁODOŚĆ NA DŁUŻEJ

GWARANTUJĘ CI!! Żaden kosmetyk Ci tego nie zapewni!! Jestem tego NAJŻYWSZYM DOWODEM.

Na końcu tego wpisu BYĆ MOŻE  dowiesz się największej tajemnicy wszechświata, którą przed wszystkimi ukrywam!! Dowiesz się ile tak naprawdę mam lat 😀 Gdy o tym mówię, większość osób nie dowierza. A wszystko to nie dzięki drogim kosmetykom, a koncentracji na codziennych wyborach życiowych, takich jak odpowiedni Trening i Dieta.

Jeśli więc chcesz tak jak ja utrzymać młody, jędrny wygląd jak najdłużej w swoim życiu, to ruch i dieta są najlepszym rozwiązaniem. Wszelkie rozwiązania powierzchowne, jak kremy, balsamy, maseczki są jedynie dodatkiem przez duże D. Cała praca toczy się od wewnątrz. Dokładnie tak samo ma się sprawa z cellulitem. Najdroższy krem nie pomoże, jeżeli nie zadziałasz na przyczynę. Widzisz to tak jak z tabletką na ból głowy – maskujesz skutek, nie dobierasz się do prawdziwego powodu.

Jestem mocno przekonana, że najlepszym lekarstwem i profilaktyką starzenia się Twojego organizmu jest dobrze zaplanowana aktywność fizyczna i dieta. A to dlatego, że…
Z wiekiem zaczynamy tracić mięśnie, nasze ciało i skóra traci gęstość, kości stają się bardziej kruche. Natomiast trening oporowy zapobiega tym efektom. Trening z obciążeniem wzmacnia mięśnie i utrzymuje ich gęstość, przez co ciało jest jędrne, a kości zatrzymują swoją twardość.

9. WYGLĄDAJ ŚWIETNIE = CZUJ SIĘ ŚWIETNIE

Dzień bez aktywności dniem straconym. Trening każdego dnia, przyczynia się nie tylko do utrzymania masy mięśniowej, niskiego poziomu tłuszczu, o czym pisałam wyżej, ale zadba również o to, by Twoja cera była jak najbardziej promienna. Wpływa również na Twoje samopoczucie, gdyż aktywność fizyczna zwalcza stres i niepokój i jest genialnym lekiem na depresję.

O tym, że trening ma zbawienny wpływ na Twoje samopoczucie, napewno nie raz się już przekonałaś przychodząc na niego zestresowana i zła, pełna negatywnych emocji, które wypaliłaś wraz z tłuszczem podczas pracy nad ciałem!! Zarówno trening jak i dieta wpływa świetnie również na Twoją cerę. To dlatego min. że trening również utrzymuje na odpowiednim poziomie hormon wzrostu, który zatrzymuje młodość, jędrność i niski poziom tkanki tłuszczowej!!

8. ŚPIJ CUDOWNIE

Masz na to moją gwarancję. Wiesz jak to jest, gdy byłaś dzieckiem, spędzałaś czas aktywnie każdego dnia, a wieczorem padałaś zmęczona ale szczęśliwa do łóżka? Raczej nie miewałaś problemów ze snem. Trening pozwala regulować poziom hormonów na odpowiedni poziom, co pomaga w spokojnym, relaksacyjnym śnie. Dzięki temu budzisz się wypoczęta i zregenerowana, pełna energii.

7. LIFESTYLE = SZCZĘŚCIE PŁYNIE ZE ŚRODKA

Że trening powoduje uwolnienie endorfin, to wiemy. Że endorfiny to hormony szczęścia, tez wiemy. Żeby być szczęśliwą osobą, musisz odnaleźć szczęście w sobie!! Zdrowy styl życia napewno Ci w tym pomoże, o czym dowodzą naukowcy z Penn State University. Opisują one, że osoby aktywne fizycznie odczuwają większy entuzjazm i zadowolenie z życia, niż osoby prowadzące siedzący tryb życia. Ważne jest to, aby trening stał się codziennym nawykiem. Już 20 minut intensywnych ćwiczeń dziennie wystarczy by zyskać dawkę energii, szczęścia i zadowolenia na cały dzień.

Możesz rozpocząć od krótkich treningów ze mną, na moim kanale Youtube,

Znajdziesz na nim Treningi na każdą grupę mięśni, możesz trenować inną każdego dnia.
Treningi zajmują niewiele czasu, a dają tak wiele!! POLECAM!!

6. BĄDŹ PEWNA SIEBIE

Pewni siebie ludzie emanują specyficzną energią. Codzienny trening przyczynia się do poprawy sylwetki, zdrowia i samopoczucia, co bezpośrednio wpływa nasze POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI I POSTRZEGANIE SIEBIE. Dobrym wyborem jest trening, który jest dla nas wyzwaniem pod każdym względem. Przede wszystkim trzeba trenować pod każdym kątem: siła, wytrzymałość, elastyczność, korekta postawy. Jeśli masz genialną wyprostowaną posturę, odraz sprawiasz wrażenie osoby 3kg szczuplejszej, pewnej siebie, odważnej, osoby sukcesu. INWESTYCJA W SIEBIE JEST NAJWIĘKSZĄ INWESTYCJĄ. To są pieniądze, których nigdy nie stracisz, a zawsze skorzysta Twoje ciało i umysł (patrz poprzednie punkty)

 

Bez tytułu

5. BĄDŹ STRONG & SEXY

To niesamowite jak możesz się poczuć sexi w swoim ciele, kiedy czujesz się taka silna i radzisz sobie z każdym ciężarem, skokiem tętna biegnąc na bieżni, albo sięgając dłońmi do palców stóp podczas rozciągania.

Siła ta też polega na tym, że Twój organizm radzi sobie ze wszystkimi bakteriami i czynnikami zewnętrznymi o wiele lepiej. Nie bez kozery synonimem piękna, siły, zaradności i odwagi jest wysportowana i atletyczna sylwetka.

4. UWIERZ W SIEBIE

Poddajemy się codziennej rutynie, która często testuje nasze priorytety. Czasem wszystko jest ważniejsze niż trening i dieta. A szkoda. Bo nic tak kojąco i zbawiennie nie zadziała na Ciebie, Twoje życie w jego całokształcie, sukcesy zawodowe i samopoczucie oraz pewność siebie, jak aktywność fizyczna (1h w dobie 24h, podczas gdy resztę spędzasz przed TV, na kanapie albo przed biurkiem to kropla w morzu). Pojawiają się wymówki: brak czasu, brak pieniędzy, brak czasu, brak weny, brak czasu, brak czegoś tam.

Warto zakwestionować tego wewnętrznego sabotażystę, wyjść mu naprzeciw i zapytać: KTO TU RZĄDZI? KTO JEST WAŻNY W TYM ŻYCIU? Przypomnij sobie dlaczego trenujesz i zdrowo się odżywiasz. Zastanów się, jak chcesz się czuć w swoim ciele za…10 lat, czy z perspektywy czasu, ten brak czasu będzie wtedy dobrą wymówką?

3. ZMINIMALIZUJ RYZYKO KONTUZJI

Kontuzja może przytrafić się  każdemu, w każdej chwili, ale zdecydowanie częściej u osób, które mają małą styczność z aktywnością ruchową. Trzeba też pamiętać o tym, że w późnym wieku, osłabione i nigdy nie ćwiczone ciało, jest o wiele bardziej podatne na różne złamania.  A jak to mówił znany autor: „Im słabsze ciało, tym silniej nami rządzi”. Warto pomyśleć o tym zawczasu, wzmacniając cały układ mięśniowy na tyle, by aktywność fizyczna mogła towarzyszyć nam do końca życia.

2. UWOLNIJ SWÓJ POTENCJAŁ

Wszyscy mamy cele życiowe. Czasami nie jesteśmy nawet świadomi naszych własnych potencjałów. Często spotykam się z tym w kontekście treningu, gdy pojawia się trudność w danym ćwiczeniu: nie mogę, nie dam rady, jestem za słaba, mam słabe ręce, nie mam mięśni głębokich itp. itd Daj sobie szansę, wzmacniaj się pozytywnym słownictwem.

Wypróbuj nowy trening z mojej kolekcji, przyjdź na moje zajęcia z TRX, TBC albo PUMP. Będzie to nowe wyzwanie dla Twojego ciała, nowe ruchy, nowe ćwiczenia, nowe wyzwania.

Dołącz do moich darmowych lekcji na Youtube, są to specjalnie zaprojektowane krótkie, max 20minutowe lekcje.

Pomyśl o tym, jak cudownie możesz się poczuć, gdy odniesiesz tak osobisty sukces i pokonasz swoje własne bariery i ograniczenia. Uwolnij swojego wewnętrznego wojownika!!!!

1. PRZYGOTUJ SIĘ NA ZMIANY W ŻYCIU NA LEPSZE

Podświadomie nie lubimy zmian. Nawet gdy bardzo chcemy coś zmienić, często nam się to nie udaje. Wtedy odpuszczamy!! A jednak, jest nadzieja, bo…

Silne, wytrzymałe mięśnie, sprawiają, że wszystko staje się w życiu łatwiejsze. Koncentrując się maksymalnie na jednej dziedzinie życia i dając z siebie w niej 100%, możesz mieć pewność, że wpłynie to na inne dziedziny.

Załatwiasz sprawy, które do tej pory były nie do rozwiązania, otrzymujesz wsparcie, pomoc, poradę, która Ci była potrzebna. Nagle wszystko się zmienia w magiczny sposób, tylko dlatego, że KONCENTRUJESZ SIĘ i robisz coś na 100%

Z wszystkich 10 powodów wybierz co najmniej 5 dla siebie, które najmocniej Ci leżą, które najmocniej Cię motywują i popychają do przodu. Grunt to Progress. Jeśli natomiast jeszcze przyszło Ci coś do głowy w trakcie czytania tego artykułu, to możesz dopisać to w komentarzu poniżej. Zapraszam do dyskusji. Z powodami jest jak z optymizmem w życiu: Im więcej, tym …NAJLEPIEJ
PS. Mam skończone 32 lata!!

Pozdrawiam,

Emilia Warakomska
Fitness Body Expert

About Emilia Warakomska