2012 Grudzień

Odchudzające ćwiczenie na uda i pośladki cz.2 | Najlepsze ćwiczenie na uda i pośladki

Posted by | TRENING | No Comments

W pierwszej części artykułu najlepsze ćwiczenie na uda i pośladki poznaliście SQUAT. Król wszystkich ćwiczeń, niewątpliwie najlepsze ćwiczenie na uda i pośladki. Przede wszystkim teraz już wiecie, jak prawidłowo podejść do ćwiczenia, jak je wykonać tak, by sobie nie zrobić krzywdy, a by wycisnąć z niego dla Ciebie największe korzyści. Ćwiczenie to możesz wykonać na wiele sposobów. Jednak dzisiaj chciałam przedstawić Ci jedną z trudności, którą jeśli poznasz, to to ćwiczenie trudności sprawiać Ci nie będzie. Założę się też, że nikt Ci tego nie powiedział, a mi zależy, abyś dobrze wykonywała to ćwiczenie, bo technika………. technika jest najważniejsza. Nieważne ile powtórzeń wykonasz, liczy się JAKOŚĆ a nie ilość. Bez tej jakże istotnej zasady, żadne, nawet najlepsze ćwiczenie na nogi i pośladki, nie da Ci korzyści, jakie powinno przynieść wykonywanie tego ćwiczenia.
Read More

Odchudzające ćwiczenie na nogi i pośladki część 1 | Najlepsze ćwiczenie na nogi i pośladki

Posted by | TRENING | 4 Comments

Ja wiem, że często zastanawiasz się jakie jest najlepsze ćwiczenie na nogi i pośladki. Dlatego dzisiaj przedstawię Ci jedno z rozwiązań, wspaniałe ćwiczenie – moje ulubione zresztą, które wzmocni i ujędrni Twoje mięśnie i z powodzeniem można powiedzieć, że to ćwiczenie jest jednym z najlepszych ćwiczeń na nogi i pośladki. Jednak musisz wiedzieć, że samo ćwiczenie to nie wszystko, musisz jeszcze wiedzieć jak je poprawnie wykonać, żeby zwiększyć jego efektywność.

Niemal każda kobieta marzy o podniesionych i jędrnych pośladach w kształcie jabłka. Nie jest chyba tajemnicą, a jeśli jest, to aaaaaa z premedytacją zdradzę ją teraz,………… że każdy facet tej kobiety również marzy o tym samym 🙂
Read More

Jak spalić tłuszcz z brzucha...... i nie tylko | Jak pozbyć się tłuszczu z brzucha...... i nie tylko

Posted by | MOTYWAACJA, ODŻYWIANIE, TRENING | 8 Comments

Jak spalić tłuszcz z brzucha……..i nie tylko z brzucha? Wiem, że to najczęściej nurtujące Cię pytanie. Dlatego postaram się wskazać Tobie odpowiedni kierunek. Jednak zanim zdradzę wszystkie moje tajemnice treningowo-żywieniowe, musisz wiedzieć, że szybkość spalania tłuszczu z brzucha i całego ciała, zależy w dużej mierze od tempa Twojego metabolizm spoczynkowego. Można więc powiedzieć, że aby spalić tłuszcz z brzucha…. i nie tylko z brzucha trzeba podkręcić Twój metabolizm. Metabolizm to suma wszystkich procesów biochemicznych, dzięki którym Twój organizm przekształca jedzenie w energię. Tempo metabolizmu, to szybkość wykorzystania (czyli spalania) energii. Tempo metabolizm spoczynkowego (RMR), to szybkość wydatkowanych kalorii gdy nie śpisz i nie jesteś głodna.

Podsumowując: jeśli chcesz spalić tłuszcz z brzucha: podkręć swój metabolizm spoczynkowy.

Więcej na temat podkręcania metabolizmu dowiesz się z mojego darmowego kursu odchudzania online. Mówię tam o kluczowych czynnikach mających wpływa na skuteczne odchudzanie.

Druga sprawa jest taka, że jak spalasz tłuszcz to spalasz równomiernie (bądź nierównomiernie) z całego ciała. To skąd spala się on najszybciej zależy w głównej mierze od genetyki Twojego ciała.

Ilość tłuszczu zgromadzona w różnych częściach ciała uwarunkowana jest nie tylko genetycznie, lecz zależy także od równowagi hormonalnej.

Napewno zauważyłaś/eś że pewna część ludzi ma figury w kształcie tzw. jabłka (męskie hormony odpowiadają za gromadzenie się tłuszczu w okolicy talii), te osoby są bardziej narażone na choroby serca. Część z figur przypomina gruszkę (dzięki żeńskim hormonom tkanka tłuszczowa rozkłada się wokół bioder i ud).

Niestety, ze względu na uwarunkowania hormonalne i genetyczne niewiele możesz zrobić, aby zmienić stan w jaki Twoje ciało dystrybuuje tłuszcz.

Możesz zmniejszyć zapasy tłuszczu i to bez wątpienia

przez odpowiednio dla siebie skonstruowany trening i plan żywieniowy jesteś w stanie spalić tłuszcz z brzucha ……i nie tylko. Mówię o tym w moim darmowym kursie odchudzania on line. Poruszam w nim 3 elementy trwałego i skutecznego odchudzania.

Na szczęście jestem optymistką 🙂 Uważam, że wszystko da się zrobić jeśli wiesz jak i masz do tego odpowiedni plan. Przy otyłości brzusznej niezmiernie ważne jest by zadbać o jakość i wielkość porcji posiłków, a także…………….zmniejszyć porcje alkoholu. Alkohol spowalnia metabolizm, jest toksyczny dla organizmu, a toksyny spowalniają spalanie tłuszczu z brzucha i nie tylko. Poza tym: odstaw diety cud w zapomnienie.

Trzecia sprawa jest taka: odpowiednio skonstruowany i wykonany trening i plan żywieniowy oraz wytrwałość i motywacja da Ci sukces w zmniejszeniu zapasów tłuszczu z brzucha i nie tylko!

Kluczowe czynniki które pomogą Ci spalić tłuszcz z brzucha i nie tylko, oto dwa z trzech

Dlaczego trening? Jeśli nie wzmacniasz mięśni regularanie, tracisz około 0,25kg masy mięśniowej na rok. A ponieważ tracisz mięśnie, twoje tempo metabolizmu podstawowego (BMR) spada co dziesięć lat o około 2%, więc twój organizm spala coraz mniej kalorii. Wynika z tego prosty fakt, że aby spalić tłuszcz z brzucha i nie tylko musisz utrzymać i podkręcić tempo Twojego metabolizmu. Trening odpowiednio skonstruowany podwyższa tempo metabolizmu.

Dlaczego plan żywieniowy? Wielcy mówcy motywacyjni powtarzają: jeśli nie planujesz to planujesz porażkę. Nie w każdej kwestii to powiedzenie się sprawdza, jednak jeśli chodzi o odżywianie z doświadczenia i obserwacji wiem, że jest to WIELKA PRAWDA. Dlaczego? Dlatego, że jeśli nie zaplanujesz swojego dziennego menu, to tym większe prawdopodobieństwo, że wpadniesz w pułapkę szybkich przekąsek i jedzenia na mieście, które co jak co, ale zdrowymi składnikami nie grzeszy. Poza tym takie śmieciowe żarcie nie sprzyja ani zdrowiu, ani kontroli wagi. Więc jeśli chcesz spalić tłuszcz z brzucha i nie tylko z brzucha, to zaplanuj swoje posiłki na 2 dni do przodu. Nie musisz mi wierzyć – sprawdź to!!

Okej, wiesz już co robić, żeby mieć ładny brzuch. Teraz Ci powiem drugą ważną rzecz, którą musisz sobie uświadomić, aby uniknąć błędów.

Czego unikać jeśli chcesz spalić tłuszcz z brzucha i nie tylko?

Przede wszystkim rygorystycznych i popularnych z kolorowych gazet diet cud. Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta. Z powodu rygorystycznej diety (znaczna redukcja kalorii, diety jednostronne, głodówkowe) organizm wpada w tryb głodowy, zwalniając twoje RMR. Im większa redukcja kalorii, tym większy spadek tempa metabolizmu spoczynkowego, wynosi on nawet 10-30%. Częste głodówki mogą prowadzić również do nieodwracalnych zaburzeń metabolicznych i hormonalnych, gdyż prowadzą do wyniszczenia organizmu. Znaczne obniżenie kaloryczności prowadzi również do spalania tkanki mięśniowej, a jak już wiemy, tempo metabolizmu zależy od beztłuszczowej masy ciała. Im słabsze mięśnie, tym słabszy metabolizm. Im słabsze mięśnie i metabolizm, tym trudniej spalić tłuszcz z brzucha………i nie tylko z brzucha.

O wszystkich trzech czynnikach dowiesz się na moim darmowym kursie odchudzania online. Dokładnie opisuję w nim podstawowe błędy, których należy unikać i zasady, które wspomogą Twoje odchudzanie.

Poznałaś najważniejsze wiadomości z tematu jak schudnąć z brzucha i nie tylko. Założę się, że nikt wcześniej Ci tego nie powiedział. Jeśli masz jakieś pytania, a w ogóle to uważasz, że dostałaś wartościową wiedzę, to bardzo proszę Cię podziel się tym w komentarzu poniżej. Dzięki temu będę wiedziała, czy chcesz otrzymywać więcej takich wpisów.