2013 Styczeń

Ochudzające ćwiczenia na nogi i pośladki cz. 5

Posted by | TRENING | 4 Comments

W dzisiejszej już 5 części naszego cyklu najlepszych ćwiczeń na nogi i pośladki zostaniemy dalej w klimacie ćwiczeń izolowanych i ulubionych ćwiczeń Pań chodzących na zajęcia grupowe fitness 🙂

Ćwiczenie, które za chwilę wykonasz fachowo nazywa się prostowaniem biodra w klęku podpartym. Jest to jedno z lepszych ćwiczeń na kształtowanie mięśni pośladkowych. Oczywiście można je wykonać w wachlarzu różnych modyfikacji, jednak zacznijmy od podstaw. Read More

Odchudzajace ćwiczenia na nogi i pośladki - cz. 4

Posted by | TRENING | No Comments

Kolejne ćwiczenie z cyklu najlepsze ćwiczenia na nogi i pośladki jakie przedstawię to Prostowanie Miednicy z pozycji leżącej, w skrócie zwane: Mostek. W pierwszej i drugiej części tego cyklu poznałaś podstawowe ćwiczenie, jakim jest squad. W drugiej części tego cyklu, jego nieco zmodyfikowaną wersję, czyli squad ze sztangą – w zależności od typu budowy sylwetki. Trzecia część tego cyklu opisywała technikę ćwiczenia wykrok. W dzisiejszej części ćwiczenie, które często pojawia się na zajęciach grupowych fitness. Jest ono dosyć proste w wykonaniu, a zarazem bezpieczne i bardzo lubiane przez Panie na zajęciach fitness. Read More

Odchudzajaće ćwiczenia na nogi i pośladki cz. 3 | Najlepsze ćwiczenia na nogi i pośladki

Posted by | TRENING | One Comment

Często zastanawiacie się i pytacie mnie jakie są najlepsze ćwiczenia na nogi i pośladki. Dzisiaj 3 część artykułu z cyklu „najlepsze ćwiczenia na nogi i pośladki”, w której poznasz kolejne fantastyczne ćwiczenie na tę część ciała. W pierwszej części poznałaś podstawowe ćwiczenie złożone jakim jest SQUAT, natomiast w drugiej części jego zmodyfikowaną wersję ze sztangą i podkładkami pod buty, tak by z Twoich mięśni wycisnąć jeszcze więcej energii i zwiększyć efekty. Dlaczego tak sporo? Otóż dlatego, iż nogi to duża grupa mięśniowa, więc musisz wykonywać kilka ćwiczeń na tę partię w ciągu jednego treningu jeśli chcesz je wyszczuplić, wzmocnić i wymodelować, to jedno ćwiczenie nie wystarczy. Ale o tym będzie następnym razem 🙂

Celem tej serii artykułów jest nauka podstawowych ćwiczeń i wyrobienie sobie prawidłowych nawyków ruchowych,

co jest niezwykle ważne jeśli chcesz by trening Read More