2014 Marzec

Czy liczenie kalorii jest efektywne?

Posted by | DIETA, ODŻYWIANIE | No Comments

kaloria kalorii nierównaMoi Drodzy fit-maniacy. Strong Dziewczęta i Chłopacy!! Oto ja wieść niosę Wam, oby każdy skorzystał. W ten poniedziałkowy dzionek, jam posłaniec niebywalec. Fitnessowy zakalec 😀 No cóż, może nie są to rymy na miarę Edyty Draus (którą pozdrawiam, bo uwielbiam). Ale żeby nie było fitnessowego zakalca w waszych treningach i diecie opiszę teraz taką sytuację. Nie wiem, czy wiecie, że kaloria kalorii nie jest równa. Na codzień jednak w rozmowach z klientami, dowiaduję się, że niestety nie dla wszystkich jest to jasne i zrozumiałe. Często nawet bardzo źle interpretowane. „Czy jeśli będę jeść mniej kalorii to schudnę?” Albo: „Ale przecież ten produkt ma tak dużo kalorii”. I najgorzej chyba z możliwych: „Po treningu nie powinnam przyjmować kalorii, bo nie schudnę”itd.
Read More

Chcę być szczupła, nie chcę mieć mięśni? Błędy w myśleniu

Posted by | MOTYWAACJA, TRENING | No Comments

ElaBor5

Dzisiaj chciałam odpowiedzieć na bardzo często zadawane mi przez kobiety pytanie: Czy od treningu siłowego urosną mi mięśnie?? Odpowiedź jest bardzo prosta: TAAAK OCZYWIŚCIE!! Już po 2 m-cach ćwiczeń, zakładając, że będziesz ćwiczyć 3 x tyg. po godzince, staniesz się kulturystką wyglądającą jak na konkursie Mr Olympia. Twoje mięśnie będą twarde jak skała. W dodatku wcale nie musisz stosować odpowiednio do tego celu skonstruowanej diety, a na treningu wystarczy jak będziesz używać hantli w zakresie 0,5 do 5kg i Broń Cię Boże NIE WIĘKSZE obciążenie 😀 Read More

Płaski brzuch na 8 sposobów ode mnie i Sellago

Posted by | MOTYWAACJA, ODŻYWIANIE | No Comments

wpisDzisiaj przedstawię Ci 8 sposobów na płaski brzuch. Oprócz odpowiedniego treningu (bez tego ani rusz) w kształtowaniu brzucha niezbędna jest prawidłowo zbilansowana dieta. Musisz się poprostu nauczyć jeść zdrowo, nauczyć się słuchać swojego ciała i jego potrzeb i wiedzieć na co reaguje najlepiej. Zanim jednak to nastąpi trzeba zacząć jakoś. Bo jeśli do tej pory swojego ciała nie słuchałaś, te sygnały płynące z niego zostały stłumione. Wszystko da się naprawić!! Zanim jednak zaczniesz je rozpoznawać, trochę czasu musi minąć. Na szczęście JA i Sellago mamy w tym temacie wiele do powiedzenia. Nadchodzimy więc z odsieczą i …pomożemy Ci zdobyć płaski brzuch 😀 Read More

Czy Twoje nawyki wspierają Twój cel??

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

czy twoje nawyki wspierają twój celCzy Twoje nawyki wspierają Twój cel? I dlaczego założyłam tę akurat koszulkę na trening, dowiesz się z dalszej części tego wpisu. A więc… Czytaj dalej!! Bo żeby odpowiedzieć na pierwsze pytanie, zacznę trochę przewrotnie. Często słyszę zarzuty, że ja tyle trenuję, bo „to moja praca” albo że „mi za to płacą” – co jest kompletną bzdurą!! Nie znam nikogo, komu płacą, za to że robi swój własny trening!! Pomyśl logicznie, czy ktokolwiek idąc na siłownię na swój trening – to czy ktoś mu za niego płaci?? No, raczej napewno NIE!!

Często też jest tak, że ani nie mam siły/boli mnie coś/gdzieś mi strzyka, żeby ten swój własny trening zrobić. Wtedy najchętniej bym położyła pupę na plaży i nie ruszyła nawet palcem u stopy …chociaż??!! Tak se myślę pewnie, bo pewnie w bezruchu bym szybciej się zakopała w piasku!!

A jednak mimo natłoku różnych zajęć w ciągu dnia, treningów z klientami, zajęć grupowych fitness …wstaję WCZEŚNIE rano, żeby ten czas poświęcić DLA SIEBIE. Pakuję do torby, obok pojemników z jedzeniem, zawsze więcej koszulek i skarpet, żeby w razie czego nie mieć wymówki, że …czegoś nie mam. Aby móc wykonać trening wieczorem/w południe w zależności od dnia!! Czyli: Jestem ZAWSZE przygotowana!!

W kalendarzu z góry na CAŁY TYDZIEŃ mam rozpisane: rozkład dnia, umówione treningi z klientami, treningi swoje: co zrobię w jaki dzień i o której godzinie. Ba, nawet notatki: ile ryżu zjem danego dnia

I NIE, kurde, nie chwalę się tym wszystkim, po to żeby wszyscy myśleli, że jestem jakaś tam zajebista!!! Takie mam NAWYKI. A nawyki powodują realizację każdego celu.

A co najważniejsze, co chcę przekazać w tym wpisie: nie poddaję się i nie stękam, że coś mnie boli, gdzieś mi strzyka, nie płaczę że paznokieć mi się złamał, biorę byka za rogi i naparzam!! Nie poddaję się swoim słabościom!!

PS. Na dzisiejszy trening założyłam jedną z moich ulubionych koszulek Przypomina mi o tym, że z każdego bagna da się wyjść!! To też mój wspomagacz umysłowy na trening wytrzymałościowy. Przy dużej masie mięśniowej takie treningi to katorga!!!! Jednak Mentalny Samuraj daje czadu!!

Każdy może być Strong & Sexy!!

Aaaa, i jeszcze jedno: Justyna Kowalczyk przebiegła Olimpiadę i zdobyła złoto ze złamaną stopą!! A Ty nie idziesz na trening?? …Bo Ci się nie chce?? …No FUCKin way!!

Pozdrawiam

Emilia Trenerka Fitness
Fitness is not only my passion – it’s my lifestyle
Be Strong Girl & Train hard!!

Produkcja koszulki, jak Wam się podoba?

Posted by | MOTYWAACJA | No Comments

Koszulka
Moja nowa koszulka, z moim nowym logo. Jak Wam się podoba? Hasło: Be Strong & Sexy ma być motywacją do innego podejścia w walce z niechcianym tłuszczem.

Be Strong to przesłanie: bądź silna, dzielna i odważna, pewna siebie i swoich celów, osiągaj to co nie możliwe dla innych, nie daj sobie wmówić, że czegoś nie możesz, nie potrafisz, nie jesteś zdolna. MASZ TEN POTENCJAŁ W SOBIE, tylko jeszcze go nie odkryłaś!!

Uwierz mi, dzięki hantlom, sztangom, treningom na siłowni – zbudujesz równie silne ciało co charakter.
CIAŁO JEST NIEWOLNIKIEM UMYSŁU, a umysł jest niewolnikiem ciała!!  Ciało, jego wygląd wiele rzeczy pokazuje. Co wewnątrz to na zewnątrz.
Zdobywanie kolejnych celów na Treningu powoduje zdobywanie kolejnych etapów w życiu. Trening wypala negatywne emocje i błędne przekonania na swój temat.  Wzrost pewności siebie i poczucia własnej wartości – GWARANTOWANE!!
A więc zapamiętaj:

WYTRWAŁOŚĆ, MOC DO DZIAŁANIA, DETERMINACJA, KONSEKWENCJA!!

Be Sexy, drugi etap przesłania: poczuj się SEXI, bo jesteś sexi w swoim silnym ciele!!
Silna kobieta to sexowna kobieta!

Pozdrawiam

Emilia Warakomska
Fitness is not only my passion – it’s my Lifestyle 🙂
Be Strong & Sexy!!

Po co Ci trenowanie?

Posted by | MOTYWAACJA, TRENING | No Comments

1798257_745687925455065_447848912_n…Bo każdy powinien znaleźć swoje DLACZEGO!! Bez tego, żadna zewnętrzna motywacja nie pomoże w osiągnięciu upragnionych rezultatów.

Zadaj sobie pytanie: dlaczego chcesz mieć lepsze ciało??
Odpowiedź zapewne nie przyjdzie odrazu, może za tydzień, może za rok – pojawi się. Ważne, żeby szukać!!

Czy ktoś ma swoje „WHY” i chce się podzielić?? Zapraszam do komentarzy. Motywujmy się wzajemnie!!

Pozdrawiam

Emilia Trenerka Fitness
Fitness is not only my passion – it’s my life
Be Strong Girl & Train hard!

Trening nóg i pośladków

Posted by | ODCHUDZANIE | No Comments

IMG_1982Zważywszy na to, że wczoraj był trening nóg i pośladków!! Dzisiaj podziwiam ten widok Wczoraj z zapaleniem okostnej, a mimo to z zaciśniętymi zębami i mocnym zaangażowaniem umysłu – dałam radę i – mimo potwornego bólu – nie odpuściłam treningu!!

Be stronger than your excuses!! Strong is Sexy!!

Myślę, że efekty są tego warte!!