Naj-zgrabniejsze nogi na świecie!

Posted by | Czerwiec 11, 2014 | MOTYWAACJA, TRENING | No Comments

10388140_799636256726898_7581034094783679742_nLeg Day!! Trening, którego zawsze taaaaaaaak się boję, że nie macie pojęcia! Najchętniej bym uciekła… Leżała plackiem na plaży. NIE, POPROSTU NIE!! To tak boli, że nie!! Zawsze po treningu nóg mam DOMSy przez 4 dni!!

Dzień z Leg Dayem

Na treningu zdycham, mam łzy w oczach i cierpię… ale to cierpienie jest krótkotrwałe na rzecz długotrwałej przyjemności z DOMSów – przynajmniej tak to sobie tłumaczę, haha 😀
A może poprostu odzywa się we mnie nieznana część mojej osobowości… sadyzm – masohizm!! OMG
Hmmm, no jakby nie było, jak zwał tak zwał, w sumie …też fajnie 🙂

Długotrwałą przyjemnością dla mnie jest też oczekiwany kształt nóg i pośladków, który coraz bardziej mnie zadowala. No i ten cel nie zmyka mi z oczu, gdy na treningu mam ochotę rozłożyć ręce i paść, jak długa z bólu i poniżenia 😀

Aaaaj tam….

Choć wiem, że perfekcję moje nogi osiągną za jakiś rok, cioram by ten sukces przyśpieszyć. Wiem, że się opłaca. Teraz efekt jest jedynie zadowalający. Mięśnie u kobiet nie tak łatwo nabierają grubości i głębokości, w przeciwieństwie do grubości i głębokości tkanki tłuszczowej, która się na nich trzyma.

Uwaga!! Często tkanka ta ostatnia mylona jest z mięśniami!! I dont know why…

Dążenie do perfekcji sylwetkowej sprawia mi niebywałą przyjemność

Inaczej pewnie tego bym nie robiła. Poza tym ciało ludzkie to niebywała machina. Pod wpływem diety i treningu pozwala na takie zmiany, że wooohooo 😀 Ja sama jestem tego najlepszym przykładem!!

Poza tym, żaden inny trening nie kształtuje sylwetki w taki sposób jak trening metodą kulturystyczną.

Owszem, bardzo ważny jest trening funkcjonalny, trening wytrzymałościowy itd – jednak one są JEDYNIE DODATKIEM, a nie podstawą kształtowania sylwetki!!

Z przyjemnością największą przedstawię Ci teraz moje najlepsze ćwiczenia modelujące nogi:

1) Wykroki chodzone (mega ciężkie zaawansowane ćwiczenie)
2) Wypychanie suwnicy skośnej
3) Martwy ciąg (the best of the best)
4) Uginanie nóg leżąc na ławeczce


UWAGA!! BARDZO WAŻNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA!!

Przed KAŻDYM Treningiem ABSOLUTNIE MUSISZ wykonać rozgrzewkę.
Najlepiej na dowolnym urządzeniu aerobowym.
Potem rozgrzej dodatkowo stawy biodrowe, skokowe i kolanowe.

Dopiero tak PRZYGOTOWANA możesz bez obaw podjąć się treningu!!

Gdyby jednak powyższy trening był zbyt zaawansowany dla Ciebie, przedstawiam Ci wersję mniej hard:

Daj znać, lajk, udostępnij – w ogóle kurde daj znak, że żyjesz i to czytasz!!!

Pozdrawiam

Emilia Warakomska
Trenerka Fitness
Be Strong & Sexy

About Emilia Warakomska