Podnieś pośladki, czyli wyzwanie nr 1

Posted by | Listopad 24, 2014 | MOTYWAACJA | 3 komentarze

Wyzwanie 1
Niech zgadnę: chcesz podnieść pośladki, wymodelować uda, schudnąć kilka kilogramów i wciąż brakuje Ci czasu, zapału, silnej woli, systematyczności, samodyscypliny itp. Nic się nie martw!! Mam dla Ciebie idealną propozycję i jednocześnie rozwiązanie powyższych problemów

Dlaczego wyzwanie jest dla Ciebie?

WIELKIE ZMIANY dokonują się dzięki MAŁYM KROKOM. Znasz zapewne takie powiedzenie: „Nie od razu Rzym zbudowano”. Widzisz, nawet Rzym powstawał dzięki małym kroczkom, małym posunięciom do przodu. Bo najważniejsze jest nie ile jesteś w stanie wytrzymać na diecie albo jak długo jesteś w stanie wykonywać dany trening/ćwiczenie. Najważniejsze jest PROGRESS i to, czy wytrwasz w swoich postanowieniach.

A to jak wiemy, łatwe nie jest.

Łatwe jest na początku, pierwszy tydzień, dwa czujesz cudowną euforię, która po miesiącu opada, a po półtorej silna wola i zapał jest już tylko wspomnieniem.

Może zbyt dużo rzeczy chcesz zrobić na raz?? Tylko, że przecenianie swoich możliwości w ciągu miesiąca powoduje zbyt duży ciężar obowiązków. A nasz podświadomy umysł nie lubi zbyt wielu zmian na jeden raz.

Dlatego to wyzwanie jest właśnie dla Ciebie. Jeśli do tej pory zbyt szybko odpuszczałaś treningi: ZACZNIJ OD JEDNEGO ĆWICZENIA DZIENNIE!!

To ćwiczenie nie potrzebuje ekwipunku (nie sugeruj się sztangą ze zdjęcia), ani zbyt dużo miejsca, a czasu zajmuje niewiele. Natomiast jeśli się przyłożysz efekt będzie fenomenalny!! Jak na tak krótki okres czasu. Oczywiście też efekt końcowy zależy od pułapu, z którego zaczynasz. I u każdego będzie inny. Dokładną technikę wykonania ćwiczenia znajdziesz w tym poście 🙂

Instrukcja obsługi wyzwania

1. Zrób sobie zdjęcie tyłka

2. Zaznacz w kalendarzu 7 dni od dzisiaj i godziny, w których będziesz wykonywać ćwiczenie (w tym linku znajdziesz techniczny opis ćwiczenia)
3. Rób to ćwiczenie przez tydzień, w 4 seriach i po 15 powtórzeń

4. Po 7 dniach zrób zdjęcie tyłka i ciesz się efektami

5. Ćwiczenie możesz kontynuować, albo zmienić je na inny proponowany przezemnie zestaw
na moim kanale YT albo na moim profilu na Facebooku

6. Wyzwanie możesz powtarzać tyle razy w miesiącu ile zapragniesz

 

Zdjęcia proszę zamieszczać w komentarzach 🙂
3mam za Ciebie mocno kciuki!!

 

 

Pozdrawiam,

Emilia Warakomska

Fitness Body Expert

About Emilia Warakomska

  • Karolina

    Witam,

    Czy mogłabyś opisać to ćwiczenie? albo podać link do kokretnego filmiku? czym zastąpić sztangę?

    Pozdrawiam,
    K

    • Emilia Warakomska

      Witaj Karolina,

      W ćwiczeniu nie musisz korzystać ze sztangi. Pisałam o tym w poście. Możesz robić ćwiczenie bez obciążenia. Ja stosuję podkładki pod stopy ze względu na niski wzrost. A ćwiczenie jest opisane kilka artykułów wcześniej, więc zajrzyj tutaj: http://boskie-cialo.pl/najlepsze-cwiczenie-na-uda-i-posladki-cz-2/

      Śledząc również mojego fan-page na Facebooku będziesz na bieżąco z wyzwaniami i innymi akcjami, których nie zamieszczam na blogu 🙂

      Pozdrawiam

  • Najważniejsze ćwiczenia skorzystam z wyżej wymienionych 😉