Top 5: najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

Posted by | Listopad 18, 2013 | TRENING | 2 Comments

W tym wpisie przedstawię Wam moje Top 5: najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha. Ćwiczenia na mięśnie brzucha są najczęściej poszukiwanymi ćwiczeniami zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Nic dziwnego!!!!

Jest to ta część ciała, która znajduje się pośrodku naszego ciała, jest na pierwszym planie, czyli najbardziej widoczna. Tak, tak wiem co teraz powiesz: najłatwiejsza do ukrycia, ale czy życie na tym polega, aby cały czas coś ukrywać?? Zresztą za chwilę rozpakujemy ten temat.

Poza tym, ciężko ukryć brzuch (i resztę ciała), gdy idziemy na plażę, albo basen i trzeba założyć kostium kąpielowy bądź bikini.

Czy dalej chcesz się ukrywać?

Zimą łatwiej zakryć brzuch pod stertą szerokich ubrań – to fakt. Jest to też niestety PUŁAPKA, gdyż właśnie z tego powodu często sobie folgujemy, nie zwracamy uwagi na to co jemy i na przyszłe tego konsekwencje.

Ukrywając zbędny tłuszczyk pod szerokimi bluzkami WCALE SOBIE NIE POMAGAMY. Jest to też o tyle zgubne, gdyż marnujemy swój czas, a potem ZNOWU szukamy cudownych metod na to by stracić tłuszcz. Taka moda, czy co?? Jeśli tak, to ja:

Ja TEJ MODZIE mówię BEZWZGLĘDNIE i BEZAPELACYJNIE i STANOWCZO: NIE!! NIE!! NIE!! NIE!! NIE!! NIE!!

Oto moje argumenty DLACZEGO?

1. Takie wahania wagi powodują też wahania nastroju, gorsze samopoczucie, obniżoną pewność siebie, zniechęcenie, zwłaszcza u osób bardziej wrażliwych na punkcie swojego wyglądu

2. Lepiej zapobiegać, niż leczyć!!

Pamiętać musisz, że w okresie pobłażania, komórki tłuszczowe [których mamy ok. 30mln] oprócz tego, że wypełniają się trójglicerydami (HIPERTROFIA), to jeszcze zwiększają swoją i tak już dużą ilość (HYPERPLAZJA).

3. Odchudzanie powoduje, że komórki zmniejszają swoją objętość (opróżniają się z trójglicerydów), lecz niestety ich ilość pozostaje niezmienna!!

Mam więc dla Was REWELACYJNE rozwiązanie. Trening, który oprócz tego, że wzmocni, spłaszczy (wciągnie pępek ku kręgosłupowi) i ujędrni Wasze brzuchy. Pamiętajcie jednak, że ćwiczenia to nie wszystko. Aby wypracować piękny brzuch, niezwykle ważna jest dieta. Więc zanim zaczniecie trening, przewertujcie lodówkę i wyrzućcie z niej niepotrzebne rzeczy, które mogą oddalić Was od Waszego wymarzonego brzucha. Bez diety efekt będzie znikomy. Brzuch stanie się twardszy i jędrniejszy, jednak będzie przykryty warstwą tłuszczu. Aby ją spalić KONIECZNA jest dieta i jeśli tego tłuszczu jest naprawdę ponad normę, nie obejdzie się bez treningu aerobowego.

Top 5: Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

A oto obiecany trening. Moje Top 5: najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha!! Przyznam nieskromnie, że jest to jeden z NAJLEPSZYCH programów treningowych na tę część ciała. Dlaczego? Dlatego, że zawiera ćwiczenia pobudzające wszystkie mięśnie brzucha (skośne, proste, poprzeczne i wielodzielne) oraz dolnej części pleców. Tylko tak przygotowany i dobrze wykonany trening w połączeniu z dietą i ewentualnymi aerobami da Ci szałowy wygląd brzucha i talii.

Dokładne wytłumaczenia pozycji wyjściowej i prawidłowo wykonanego ruchu znajdziecie na załączonym filmie, więc nie będę się tutaj powtarzać.
Ćwiczenia wykonujecie bez przerw – jedno po drugim – w zakresie powtórzeń 15-30.

1. Basic Crunch
2. Reverse Crunch
3. Hundrets
4. Pike
5. Cross knee tuck

TRZYMAM KCIUKI ZA PŁASKIE BRZUCHY

About Emilia Warakomska

  • przykladowediety.info

    która z nas nie chciała by mieć takiego ciała jak na zdjęciu powyżej, moim zdaniem żeby taka figurę uzyskać a przede wszystkim brzuch to chyba same diety nie wystarczą, trzeba jednak czegoś więcej

    • Emilia Warakomska

      Widzę po tym komentarzu bardzo prosty wniosek, że wogóle nie przeczytał/a Pan/i artykułu 🙂 Sugeruję się wgłębić w TREŚĆ najpierw, zanim rozpowszechnia się tak nieprawdziwe informacje!!