Top 5 najlepszych ćwiczeń na podniesione pośladki. Program "Brzoskwiniowa pupa w 5 tygodni"

Posted by | Luty 26, 2013 | TRENING | 10 Comments

Idąc w ślad za poprzednim postem – jednoglosnie z innymi trenerami -takich pięknych posladkow nie uzyskasz biegajac z jednych zajęć fitness na drugie, nie dadzą Ci ich godziny spędzone na zumbie, orbitreku czy przy innych planach treningowych z DVD…
Okrągłe, wypukle i jedrne pośladki a gładkie nogi bez cellilitu uzyskasz jedynie podczas treningu z odpowiednim obciążeniem!!
Kochane!! Nie bójcie sie zarzucić małej sztangi na plecy, wziąć hantelek do ręki i zacząć-przysiady, wykrokiiiii, martwy ciąg 😉
Nie wiesz jak? Napisz lub po prostu Przyjdz do Fit Your Life – zadbaj o jeden z najpiękniejszych atrybutów kobiecości już dzis ;)))

About Emilia Warakomska

  • Julciass

    Po ile serii i powtórzeń, jak się zmienia ich liczba względem czasu lub gdzie znajdę link do takiej informacji. (fajnie by było objaśnione w tabeli jak 6wreidera)

    • Emilia Warakomska

      Witaj!
      Ten program jest wymyślony przeze mnie i wszystko wyjaśnione jest na filmie oraz w artykule. Także przeczytaj jeszcze raz i obejrzyj film, zanim zaczniesz ćwiczyć. Trening jest na żywo. Pozdrawiam.

  • Nana

    Witaj!
    Napisz mi proszę ile razy w tygodniu wykonywać Twój program brzoskwiniowa pupa aby przyniósł najlepsze efekty?

    • Emilia Warakomska

      Nano,

      Jeśli chodzi o ten trening na pośladki, i zakładając, że nie robisz innych treningów na nogi i pośladki: 2-3 razy w tygodniu przez okres 3 miesięcy. Z tym, że już po miesiącu zobaczysz pierwsze efekty.

      Jeśli będziesz miała jakieś pytania, chętnie doradzę.

      Pozdrawiam

  • Kasia

    Witam.
    Chciałam się spytać, czy jeśli zacznę biegać (w swoim tempie) na początku przez 30 minut to czy zacznę spalać tkankę tłuszczową i czy moje uda i pośladki wymodelują się?
    Pozdrawiam 🙂

    • Emilia Warakomska

      Kasiu,

      Aby spalać tkankę tłuszczową musisz stosować dietę odpowiednią dla swojego zapotrzebowania, które obliczysz tutaj: http://boskie-cialo.pl/ile-kalorii-dziennie-mam-spozywac/ i trenować całe ciało minimum 3 razy w tygodniu (WSZYSTKIE GRUPY MIĘŚNIOWE). Bieganie samo w sobie nie spowoduje spalania tłuszczu. No i musisz mieć odpowiedni PLAN DZIAŁANIA. Tak, żeby aktywność fizyczna i ruch były CELEM samym w sobie,a nie tylko chwilowym środkiem do zyskania czegoś. Wtedy i tylko wtedy efekty będą DŁUGOTRWAŁE 🙂

      TEGO CI ŻYCZĘ, także jestem do Twojej dyspozycji, gdybyś miała jakieś pytania.
      Pozdrawiam

  • Ciekawe spojrzenie na myśl, każdy powinien rozczytać także
    zapoznać się z tematem.

  • Super tekst! Chciałbym mieć pewność, że na nim nie zakończysz 😛

    • Emilia Warakomska

      Tekstów na moim blogu znajdziesz do wyboru, gdyż jest tu ponad 150 artykułów, z których zapoznaniem się serdecznie polecam 🙂

  • ag

    Chciałabym wymodelowac tylek jednak jestem osobą szczupłą i niewiele na moim tyłku ytkanki tłuszczowej, zależy mi na uniesieniu. Czy moja pupa nie stanie się mniejsza po ćwiczeniach?